середа, 5 травня 2021 р.

Освіта Швеції

Та ні, це не фундаментальний огляд - серія живих репортажів, що нею завдячуємо EdCamp. Ну, побачите самі:


1. 23.04. Відкриття 717, 48, 15. === 748, 49, 16.

2. 24.04. Стокгольм 749, 43, 4. === 793, 43, 5.

3. 24.04. Шаштін Люндман 356, 25, 2. === 368, 25, 3.

4. 25.04. Особливості Тетяна Соболєва Facebook Эврика (сайт, страница) 530, 33, 2. === 566, 33, 4.

5. 26.04. Хелен Мислек Facebook 539, 24, 3. === 556, 24, 4.

6. 27.04. Катя Венмарк-Нільссон 413, 20, 2. === 439, 20, 3.

7. 28.04. Катарін Спардал 346, 21, 3. === 377, 21, 6.

8. 29.04. Марія Віман 426, 19, 1. === 465, 20, 2.

9. 29.04. Амбассада 466, 22, 2. === 499, 22, 3.

10. 30.04. Екопедагогіка 360, 20, 2. === 416, 22, 3.

І тепер про враження. Що базуютсья, звісно, на тих цифрах, які наведено до кожного фрагменту: переглядів, лайків, коментів. До значка "===" - то на момент цієї публікації, а після - останні свіжі. І далі про враження.

Шкода. Дуже, дуже мало переглядів. Такий цінний навчальний матеріал, а він не працює. Ну хотілось би мати принаймні 1000 учасників - не менше, ніж було, як ми це почули, під час он-лайн сеансу. Так, в офлайні ми не маємо такої підтримки, активного залучення, як це було під час проведення живих зустрічей. Але ми маємо час. І якщо згідно зі шведським підходом до справи мрію про 1000 переглядів або учасників побачити як мету, то, можливо, вона буде досяжною? Протягом року? Чому ні? Тоді треба подумати про те, як такої мети досягти? Подумати тим, хто згоден, що матеріал дуже цінний і вартий більшої уваги. Але повернемось до цього пізніше, зараз про враження.

Найбільше мені сподобались фрагменти від пані Марії і пані Каті. Якось відчув я і ментальну спільність і побачив певні перспективи спільної роботи. Не міг вирішити, до кого ж маю звертатись? Потім зрозумів, що цілком можливо, ну може так бути, що Ерік чи Єва, з якими я ще не знайомий, можуть бути також зацікавлені в партнерстві. То треба звертатись не приватно до нових знайомих, а публічно до всіх учасників проекту. І, зрозуміло, тих педагогів в Україні, що брали участь в проекті, слухали (а лайк не поставили), поставили лайк (а комент не написали), а може написали комент, а своїх знайомих до проекту не залучили. Це ж резерв, інструмент до виконання Мети1000? Без сумніву, але тільки в тому випадку, коли участь є неформальною, активною, скерованою на те - ще пофантузуємо - щоб наприкінці року ми, кожен з нас, українських учасників, міг сказати: я навчився. Спочатку слухав, потім з колегами обговорював, а потім і запровадив маленьку дещищю шведської системи освіти в своєму класі. Чи школі. Чи місті. А? 

Ну от такі думки, дещо, я розумію, сумбурні, ну це ще обговоримо з колегами (438, 0, 0).

=== 25.06 ===

Соціалізм - це контроль. Чули таку думку? Насправді будь-яка справа, що націлена на результат, вимагає контролю. От минуло два тижні - просуваємось до Мети1000? Відповідь відображена в даних, що ви вже побачили, після значка ===. Ну а поговорити про цей проект не схотів поки що ніхто. Тобто, всі дякують, звісно, і на тому вважають справу завершеною. А це ж не так. Як мати на увазі якусь мету.

А перегляди? Ось вони: 










Немає коментарів:

Дописати коментар