Про Соціалізм. Освітня політика взагалі ми говорили трохи раніше і там був певний план дій. Зокрема в навчанні, а відтак і пояснення назви цього тексту можна в тому плані знайти. Але то не щось надто мудре чи таємниче: перший напрямок - це вчителі, другий - соціалісти.
І як же справи пішли у цьому напрямку №1?
В цілому, є відгук по деяких форумах. Хоча в інших спільнотах це повідомлення просто не зустріло жодного інтересу. Ну а деякі модератори-премодератори взагалі не вважали пост вартим того, щоб пропустити його в форум. Але нас цікавлять ті, хто раціональне зерно побачив, наведемо перелік посилань.
Отже кількість лайків і поширень, а також чисельність спільнот по різних форумах:
Росток (4-0 5012), Освітяни онлайн (5-1 1886), Уміти вчити (3-5 85501), Полтава (1-1 28), Історія та провознавство (4-2 220), Освітяни SOS (2-0 6633).
Таким чином, близько двох десятків чоловік в той чи інший спосіб висловили певну підтримку проекту. Тепер маємо з'ясувати, чи ті лайки - вони були так взагалі, мовляв, наприклад, що соціалізм - це добре і має підтримку цієї людини як суспільна ідеологія. Чи, може, що саме ця людина хотіла б взяти участь в цій роботі. Або що роботу таку взагалі зробити треба - незалежно від того, чи вона буде виконуватись під соціалістичним прапором, а може під якимось іншим. Ну, наприклад, республіканським або християнським. Тобто, лайк же треба ще розшифрувати...
А наша найближча практична мета, нагадаю, це сформувати групу для спільних занять на дистанційному курсі професора Дем'янчука. Чому так?
Наведемо певну аргументацію, аби з тих згаданих двох десятків, що взагалі цікавляться, знайти когось, хто згоден і сам попрацювати, починаючи от з саме цього навчання.
Але для початку маю дещо показати:
Бачте, вже два роки минуло, а мої враження від курсу такі, що я працюю агітатором-зазивалою. Чому?
Не буду розповідати педагогам про користь навчання взагалі.
Не буду згадувати про те, що маючи власний досвід роботи в місцевому і державному управління (див.), я ще раз пересвідчився: досвід досвідом, а теоретичне узагальнення, науковий погляд на будь-яку сферу нашої професійної діяльності - це завжди і всюду, для кожного з нас великий плюс. Ну і для країни також, бо інтуїтивні чи стихійні знання завжди поступаються системним, що є в кінцевому результаті більш ефективними.
Прошу педагогів просто сформулюівати власні уявлення про державне управління взагалі і важливу його частину - ту чи іншу державну політику. Якими вони є зараз? А якими вони можуть бути після проходження курсу? Ну відповідь же очевидна, але витрачати свій вільний час... Оце і є головне питання. Я якихось інших перепон, крім звичайних лінощів не бачу.
Але тепер маємо дізнатись, як же на питання дивляться потенційні учасники? Це тут.
Мабуть хтось здивується: а двадцять лайків? Тоді треба згадати ось про що. Ну і про Освітню політику. Розвиток також. І зробити або підтвердити ще раз той самий висновок: працювати в ініціативному (волонтерському?) режимі на формування освітньої політики педагоги не хочуть. То треба звертатись до Напрямку №2? Так і зробимо.
І як же справи пішли у цьому напрямку №1?
В цілому, є відгук по деяких форумах. Хоча в інших спільнотах це повідомлення просто не зустріло жодного інтересу. Ну а деякі модератори-премодератори взагалі не вважали пост вартим того, щоб пропустити його в форум. Але нас цікавлять ті, хто раціональне зерно побачив, наведемо перелік посилань.
Отже кількість лайків і поширень, а також чисельність спільнот по різних форумах:
Росток (4-0 5012), Освітяни онлайн (5-1 1886), Уміти вчити (3-5 85501), Полтава (1-1 28), Історія та провознавство (4-2 220), Освітяни SOS (2-0 6633).
Таким чином, близько двох десятків чоловік в той чи інший спосіб висловили певну підтримку проекту. Тепер маємо з'ясувати, чи ті лайки - вони були так взагалі, мовляв, наприклад, що соціалізм - це добре і має підтримку цієї людини як суспільна ідеологія. Чи, може, що саме ця людина хотіла б взяти участь в цій роботі. Або що роботу таку взагалі зробити треба - незалежно від того, чи вона буде виконуватись під соціалістичним прапором, а може під якимось іншим. Ну, наприклад, республіканським або християнським. Тобто, лайк же треба ще розшифрувати...
А наша найближча практична мета, нагадаю, це сформувати групу для спільних занять на дистанційному курсі професора Дем'янчука. Чому так?
Наведемо певну аргументацію, аби з тих згаданих двох десятків, що взагалі цікавляться, знайти когось, хто згоден і сам попрацювати, починаючи от з саме цього навчання.
Але для початку маю дещо показати:
Бачте, вже два роки минуло, а мої враження від курсу такі, що я працюю агітатором-зазивалою. Чому?
Не буду розповідати педагогам про користь навчання взагалі.
Не буду згадувати про те, що маючи власний досвід роботи в місцевому і державному управління (див.), я ще раз пересвідчився: досвід досвідом, а теоретичне узагальнення, науковий погляд на будь-яку сферу нашої професійної діяльності - це завжди і всюду, для кожного з нас великий плюс. Ну і для країни також, бо інтуїтивні чи стихійні знання завжди поступаються системним, що є в кінцевому результаті більш ефективними.
Прошу педагогів просто сформулюівати власні уявлення про державне управління взагалі і важливу його частину - ту чи іншу державну політику. Якими вони є зараз? А якими вони можуть бути після проходження курсу? Ну відповідь же очевидна, але витрачати свій вільний час... Оце і є головне питання. Я якихось інших перепон, крім звичайних лінощів не бачу.
Але тепер маємо дізнатись, як же на питання дивляться потенційні учасники? Це тут.
Мабуть хтось здивується: а двадцять лайків? Тоді треба згадати ось про що. Ну і про Освітню політику. Розвиток також. І зробити або підтвердити ще раз той самий висновок: працювати в ініціативному (волонтерському?) режимі на формування освітньої політики педагоги не хочуть. То треба звертатись до Напрямку №2? Так і зробимо.
Немає коментарів:
Дописати коментар