середа, 26 вересня 2018 р.

Соціалізм і телебачення. Протокол

Про пропозицію до наших новітніх прогресивних каналів ми говорили раніше.  А далі протокол того, як же відбувався діалог.


Великих (чи старих) каналів, що цікавляться більше галасом і шоу, ніж спокійним діалогом, в переліку. нема. Натомість взяті в роботу каналі "нові" чи "прогресивні", як можна вжити таке слово. Не зайвим буде пересвідчитись в їх задекларованих новітніх підходах до роботи і ставленні до свого глядача. 

1. 112 (188-207) (є група 4 тис)

26.9 в приват. І в групу.

Втім, група премодерована і там стоїть моє повідомлення від 11 вересня , яке не допустили до групи. Чого? Не надто оптимістично.

В приваті сторінки відповіли:

З данного питання пишіть на поштову скриньку нашої редакції: info@112.ua Дякуємо за звернення

Написав на мило.

2 жовтня картина була просто таки символічна:




Сторінка, треба сказати, цензурована. Так, елементарна політична цензура Коменти видаляються, як з'ясувалось. Не за мат, звісно, за ідеологічну несумісність з націоналістичним баченням ситуації. Тобто панує саме таке розуміння патріотизму і того, що можна писати, а що не можна. Хоч в явному вигляді канал свою політичну позицію не декларує.

26.9 в приват і коментом до повідомлення.

3. ЗІК (147-163)

Повідомлення і комент.

4. НьюсВан (108-124)

26.9 Відгук и комент.

5. Прямий (18-24)

26.9 Повідомлення. Публікація і комент.

Публікація не премодерацію, повідомлення, що писав раніше, не прочитано.

Ну а Громадське радіо (38-39)? Не можна ж його забути? То додамо факультативно.

І не прогадали з ГР! Бо там відразу (автоматично) направили до Лізи Кузьменко, вона відповідальна за партнерство. Навчайтесь, телевізійники!

І, нарешті, громадські організації чи профільні ЗМІ (всі 26.9):

Телекритика (7-7), повідомлення і комент;

Детектор (16-17), повідомлення і публікація;

 Громадський простір (17-18) (група 722) Повідомлення, відгук, повідомлення в групу.

В дужках для сторінок лайки і підписки (точність до тисяч), а для груп - кількість учасників. Це щоб мати уявлення про потужність саме присутності у ФБ. Треба було б показати ще інтенсивність діалогу (кількість постів, коментів), але іншим разом.






Немає коментарів:

Дописати коментар